Mindfulness dla zdrowia

MINDFULNESS DLA ZDROWIA. JAK RADZIĆ SOBIE Z BÓLEM I STRESEM I ZMĘCZENIEM.


Vidyamala Burch i Danny Penman przedstawili w sposób esencjonalny i treściwy czym jest i co oferuje uważność w książce: Mindfulness dla zdrowia. Jak radzić sobie z bólem, stresem i zmęczeniem.

Negatywne bodźce emocjonalne a zwłaszcza przewlekły stres oddziałują niekorzystnie na cały nasz organizm.

Książka jest nasączona wskazówkami praktycznymi i jest swoistym drogowskazem, jak radzić sobie z codziennym cierpieniem, bólem i zmęczeniem.

Autorzy na podstawie swoich doświadczeń oraz licznych badań klinicznych odkrywają jak złagodzić napięcia i codzienny stres, lęk, depresję, rozdrażnienie i wyczerpanie.

V.Burch i D.Penmana piszą:

„Medytacja pomoże Ci odzyskać zdrowie i kontrolę nad własnym życiem, a ponadto jest najbardziej racjonalną i praktyczną metodą radzenia sobie z bólem, chorobą i napięciem.

Praktykę uważności można również potraktować jako trening umysłu.

Wiele osób nie szczędzi czasu na ćwiczenia fizyczne – ale umysł również potrzebuje ćwiczeń. Medytacja jest zatem umysłowym programem fitness”

Jeśli chcesz mieć więcej energii i większą odporność na stres to zachęcam do przeczytania tej lektury. Polecam ją wszystkim moim uczestnikom Kursu MBSR.

Wydawnictwo: samo sedno



Leave a reply